Reklamacije

   KLIKNI OVDE DA BI PREUZEO FORMULAR ZA REKLAMACIJU

Dragi naši kupci,

Hvala vam što ste odabrali našu web prodavnicu. Vaše zadovoljstvo našim proizvodima je od suštinskog značaja za nas, i posvećeni smo pružanju najboljeg mogućeg iskustva.

Ako naiđete na bilo kakve probleme ili želite podneti reklamaciju, molimo vas da pratite sledeće korake kako bismo vam što brže i efikasnije pomogli:

Kontaktirajte nas: Prvo, molimo vas da nas kontaktirate putem e-maila na: info@tedyshop.rs ili [tedyshopreklamacije@gmail.com ili putem vibera: 0654527017] ili putem kontakt forme na našem sajtu. Navedite sve relevantne informacije, uključujući broj narudžbe, opis problema i slike ako je to moguće.

Potvrda prijema: Naš tim za podršku će vam poslati potvrdu prijema vaše poruke u roku od 24 sata. Ovo uključuje informacije o tome kada možete očekivati dalje informacije ili rešenje.

Analiza i Rešenje: Naš tim će pažljivo analizirati vašu reklamaciju i raditi na pronalaženju najboljeg mogućeg rešenja. Očekujte od nas da vas redovno obaveštavamo o toku rešavanja vaše reklamacije.

Obaveštenje o Rezultatu: Kada se postigne rešenje, obavestićemo vas putem e-maila, vibera ili drugih sredstava komunikacije koje ste naveli.

Dalje Korake: Ako niste zadovoljni rezultatom ili imate dodatna pitanja, slobodno nas kontaktirajte. Vaše zadovoljstvo je naš prioritet, i radimo na tome da obezbedimo samo  pozitivno iskustvo kupovine. Trudimo se da rešenje reklamacije nadjemo u najkraćem roku, da Vaše iskustvo u saradnji sa nama bude još bolje od očekivanog.

U toku reklamacije, kupac je dužan da proizvod koji želi da reklamira, spakuje u originalnu ambalažu i sa pratećom opremom koja je sadržina paketa i pošalje putem pošte kao CC paket, na našu adresu.

 

Odustajanje od primljenog paketa/ Pravo kupca da otkaže ugovor o kupovini

U slučaju da kupac odustane od dobijenog paketa, isti može da vrati u roku od 14 dana i to na sledeći način:
1. Neophodno je da se da nam se kupac javi na info@tedyshop.rs ili [tedyshopreklamacije@gmail.com ili putem vibera: 0654527017] i obavesti nas o odustajanju. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
2. Kupac kurirskom službom POST EXPRESS vraća paket nazad kao CC paket/ Ili ako smo se prethodno drugačije dogovorili onda na drugi način.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je sa proizvodom sve u redu, u roku od 1 do 2, a maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od1 do 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio kupac umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti preko tekućeg računa ili preko Post Neta-(Poština usluga- novac podižete u pošti sa ličnom kartom, a na broj telefona Vam stiže jedinstven broj za podizanje novca). Artkli od kojih kupac odustaje moraju biti upravo onakvi kakve ih je kupac dobio: nekorišćeni, neoštećeni i neotpakovani iz originalne ambalaže u kojoj se nalaze. Prilikom vraćanja, kupac uz proizvod šalje i račun koji je dobio u kesi kurirske službe u kojoj je bio spakovan i sam proizvod ili iz priloga ako mu je račun poslat putem emaila.
Reklamacija
U slučaju da kupac dobije proizvod koji je oštećen ili koji ne funkcioniše ispravno, potrebno je da nas odmah pri otvaranju paketa o tome obavesti.

 

Procedura reklamacije:

1. Neophodno je da se da nam se kupac javi na info@tedyshop.rs ili [tedyshopreklamacije@gmail.com ili putem vibera: 0654527017] (telefonom ili e-mailom zahteva reklamaciju) i obavesti nas o  problemu proizvoda. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.

2. Kupac kurirskom službom Post EXPRESS- putem CC paketa ili vraća paket nazad. Ili na drugi način, samo u slučaju da smo prethodno tako dogovorili.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je proizvod zaista neipsravan/oštećen kako je kupac naglasio prilikom kontakta, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od1 do  7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio sam kupac umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti preko tekućeg računa ili preko Post Net-a.
Kupac umesto povrata sredstava može izabrati i da neispravan/oštećen proizvod zameni za isti ispravan ili za neki drugi proizvod. Ako je zamenski proizvod skuplji od prvobitno poručenog, kupac je dužan da plati razliku. Ako je zamenski proizvod jeftiniji, mi kao prodavac vraćamo razliku uplatom na tekući račun kupca.

 

Podaci koje je potrebno dostaviti prilikom ulaganja reklamacije putem e-maila:

1. Ime i prezime kupca
2. Broj računa (broj u gornjem levom uglu računa)
3. Datum poručivanja

4. Naziv poručenog proizvoda
5. Razlog reklamacije

6. Broj porudžbenice ako je porudžbinu napravio putem sajta. 

Hvala na razumevanju i poverenju koje nam ukazujete. Radujemo se rešavanju svih vaših nedoumica i obezbeđivanju zadovoljavajućeg rešenja.

Srdačno,
Tedy tim

Moja korpa
  • Brza dostava na teritoriji Srbije
  • 0654527017
  • 0654527017 (Viber)
  • 5,000+ zadovoljnih kupaca
ULOGUJ SE

Još uvek nemate nalog?

Počnite da kucate da biste pretražili
Prodavnica
Lista želja
Moj nalog